نظرسنجی
همانطور که می دانید ، دیمارکت هر شش ماه یکبار نظرسنجی عمومی را منتشر می کنید تا از میزان رضایت عملکرد خود در شش ماه گذشته مطلع شود. نظرسنجی های دیمارکت هر سال یک بار در انتهای بهار و یکبار در انتهای پاییز برگزار می شوند. نظراتی که مشتریان ما طی این فرم ارسال می کنند ، نقشه راه شش ماه آینده دیمارکت را تعیین می کند. لطفا با تکمیل فرم نظرسنجی دیمارکت و ارایه نظرات ارزشمندتان ، ما را در ارایه خدمات با کیفیت بالاتر همراهی کنید :

نام و نام خانوادگی اختیاری
نام سایت اختیاری
شماره تماس اختیاری
چگونه با دیمارکت آشنا شده اید؟
چند سال است که مشتری دیمارکت هستید ؟
آموزش های تصویری همراه با توضیحات نوشتاری درج شده در مرکز آموزش ، چقدر در حل مشکلات شما مؤثر بوده اند؟
چه مقدار اطلاعات موجود در سایت دیمارکت ،برای معرفی محصولات دیمارکت کافی است ؟
از زمان رسیدگی و تحویل سفارشتان در دیمارکت چه مقدار رضایت دارید؟
چه مقدار سفارش شما با آنچه تحویل گرفتید همخوانی دارد ؟
آیا سرعت پاسخگویی به تیکت های شما مناسب بوده است؟
رضایتتان از خدمات میزبانی دیمارکت چقدر است؟
طراحی گرافیکی سایت یا فروشگاهی که برایتان طراحی شده ، جذاب بوده است ؟
از برخورد پرسنل دیمارکت رضایت دارید؟
اگر بخواهید سایت دیگری راه اندازی کنید باز هم دیمارکت را انتخاب می کنید ؟
درصورت مطالعه مقالات درج شده در سایت دیمارکت ، چه موضوعاتی برای شما با اهمیت تر است؟
آیا قیمت هایی که دیمارکت برای سرویس های خود در نظر می گیرد منطقی است؟
اگر قبلا از خدمات دیمارکت استفاده می کردید ، دلیل عدم تمدید مجدد سرویستان چه بوده است؟
خدمات پشتیبانی دیمارکت را چطور ارزیابی می کنید؟
آیا با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید ، سفارش با کیفیتی دریافت می کنید؟
فکر می کنید دیمارکت دارای چه نواقصی است؟
با توجه به کاهش قیمتهای سرویس های میزبانی و افزایش امکانات آنها ، در حال حاضر سرویس های میزبانی وب دیمارکت را چطور ارزیابی می کنید؟
چه ویژگی ای در دیمارکت بیشتر نظر شما را جلب کرده است ؟
چه پیشنهادی برای بهتر شدن پنل کاربریتان در سایت دیمارکت دارید؟
در انتها اگر موضوع دیگری مد نظرتان است ، بفرمایید :