محتوی ارسال باید طبق عرف و قوانین مرتبط با حوزه نشر و خبر باشد میتوایند این قونین را در اینجا مشاهده نمایید 
علاوه بر موارد مذکور ارائه شده درلینک، نکات دیگری در ذیل آورده شده که برای استفاده از پنل باید به آنها توجه داشته باشید، در غیراین صورت دیمارکت در قبال استفاده ناصحیح از پنل هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت

سامانه پیام کوتاه دیمارکت به عنوان یک وب‌سایت رسمی ایرانی از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید.

احراز هویت

 -براي حفظ حقوق قانوني خريداران، کليه خريداران موظف به ارائه اطلاعات هويتي خود شامل اسکن کارت ملي و قبض تلفنی که به نام خودمالک باشد و یا قبض دیگری که مالکیت را مشخص میکند براي اشخاص حقيقي و برای اشخاص حقوقی اسکن روزنامه رسمي آخرين تغييرات به همراه نامه معرفی نامه نماینده و مدارک نماینده ی شرکت مي باشند
 -
در صورتيکه شرکت، در هنگام تکميل فرآيند خريد وبه جهت تسهيل وتسريع امور، اقدام به دريافت وکنترل اين مدارک ننمايد پس از آن حق دريافت اين مدارک همواره براي شرکت محفوظ بوده وبا عدم ارائه مدارک در زمان مقرر به شرکت، حقوق مالکيتي خريدار ملغي محسوب مي شود و ضمنا عواقب اعلام ناصحيح اطلاعات مستقيما بر عهده خريدار خواهد بود. شرکت مسئوليتي در قبال کنترل صحت امضاﺀ خريداران ونمايندگان آنها ندارد.

 - خريدار اذعان مي نمايد که کليه اطلاعات هويتي ارائه شده و آدرسها وشماره تماس و امثالهم صحيح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در سامانه مي کوشد. شرکت حق دارد هر زمان که نياز به کنترل اين اطلاعات داشته تصوير برابر اصل اين اطلاعات را از خريدار دريافت نمايد
 -شرکت حق دارد تا تکميل اطلاعات صحيح و مستند نسبت به تعليق سرويس اقدام نمايد.
 - شرکت مسئوليتي نسبت به تبعات و خسارات وارد بر خريداري که اطلاعات تماس تغيير يافته خود را از طرق معتبر به اطلاع شرکت نرسانده است ندارد .

تغییرات توافقنامه :

 -توافقنامه استفاده از خدمات شرکت تابعي است از قوانين جمهوري اسلامي ايران وساير قوانين بين المللي و توافقات مجامع بين المللي ناظر بر سرويسهاي قابل ارائه شرکت واز آنجا که اين قوانين و توافقات در سطح کشور و بين الملل به طور آنلاين و ماهانه امکان تغيير دارند، شرکت حق تغييرات آتي در توافقنامه را بر خود محفوظ مي داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طريق لينک به صفحه توافقنامه در وب سايت شرکت در دسترس عموم خواهد بود. ضمنا شرکت مسئوليتي نسبت به اطلاع رساني نفر به نفر درخصوص تغييرات احتمالي نداشته و خريدار مي بايست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سايت شرکت و بخش اطلاعیه پنل کنترل نمايد.

تغییرات تعرفه :

 -در صورت تغيير تعرفه پیامک و قیمت ماژول ها درحين استفاده از سرويس،خریدار موظف به پذیرش قيمتهاي جديد خواهد بود . لیکن تغییرات تعرفه و قیمت ها از طریق بخش اطلاعیه ها ،واقع در پنل اطلاع رسانی مي گردد.

تغییرات فنی :

 - شرکت براي بهبود کيفيت خدمات حق انجام تغييرات فني، سخت افزاري، نرم افزاري يا شبکه اي را در سرويسهاي ارائه شده دارد. در مورد تغييراتي که سرويس خريدار را تحت تاثير قرار مي دهد شرکت موظف است از يک روز تا يک ماه قبل از اعمال تغييرات ، از طريق بخش اطلاعیه پنل و یا ارسال پیام کوتاه و یا ارسال ایمیل به خریدار اطلاع رساني نمايد. خريدار موظف است خود را با اين تغييرات سازگار نمايد
 -
هرگاه به دليل موارد ضروري، شرکت امکان اطلاع رساني را از دست بدهد ويا فوريتهاي فني وي را ناچار به اين امر نمايد مسئوليتي براي اطلاع رساني زمان ونحوه تغييرات نخواهد داشت ضمنا خريدار به شرکت وکالت مي دهد تا درزمان مورد نياز در جهت بهبود سطح کيفي سرويس اقدام به انجام فعاليتهاي سخت افزاري و نرم افزاري روي سامانه پیام کوتاه نمايد.

تغییرات مالکیت:

 -تغييرات مالکيت سرويس از طريق درخواست کتبي خريدار يا نماينده وي و يا ارسال تیکت درخواست مذکور انجام مي گردد.
 -شرکت در راستاي حفظ حقوق خريداران خود حق دارد مدارک شناسايي متقاضي تغيير مالکيت را جهت احراز هويت وي و انطباق با مشخصات مالک سرويس دريافت دارد
- شرکت مي تواند تا زماني که اطلاعات کافي در مورد موارد مشکوک پيدا نکرده است، اقدامي براي تغيير مالکيت يک سرويس صورت ندهد.
 

امنیت :

 - شرکت مسئوليتي نسبت به در اختيار گرفتن کلمه عبور سرويسهاي خريدار، توسط اشخاص ثالث ندارد
 - شرکت موظف به رعايت محرمانگي کليه داده ها و اطلاعات موجود در سرويس خريدار مي باشد و همچنين آنرا در اختيار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد
 - شرکت تلاش خود را براي حصول بالاترين سطح امنيت ممکن براي حساب آنلاين خريداران انجام مي دهد از اينرو شرکت نسبت به اموري که در حيطه مسئوليت خريداراز لحاظ نگهداري امنيت حساب خود مي باشد مسووليتي ندارد 
 - شرکت هيچگونه مسئوليتي در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلاياي طبيعي، جنگ، شورش، آشوب اجتماعي، انفجار، اعتصاب، محدوديتهاي دولتي و تحريم را ندارد. با اين حال در صورت بروز چنين مواردي شرکت تلاش خود را براي کاهش اثرات اين موارد مي نمايد. بروز هر يک از موارد فورس ماژور موجب تخطي خريداران از شرايط خدمات نخواهد شد. تحريم و عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور خواهد بود.

فعالیت های غیر مجاز خریدار:

-ت خطي از هر يک از شرايط درج شده در ذيل موجب تعليق سرويس مي شود. شرکت تنها تشخيص دهنده تخطي از شرايط مندرج مي باشد. شرکت حق قطع سرويس بدون هيچ اخطار قبلي و يا اجتناب از سرويس دهي را براي خود محفوظ مي دارد 
 -زماني که شرکت از تخطي يک خريدار از شرايط مندرج اطلاع پيدا مي کند نسبت به بررسي فني و يا حقوقي موضوع اقدام خواهد کرد در اين زمان ممکن است براي جلوگيري ازادامه تخلف سرويس خريدار به صورت موقت قطع گردد. پس از تکميل بررسي ها شرکت بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازي، تعليق يا قطع سرويس خاطي خواهد بود همچنين شرکت در صورت لزوم حق پيگرد قانوني شکايت و اخذ خسارت از متخلف را نيز براي خود محفوظ مي دارد
 -
هر گونه عملي که در اينجا به آن اشاره نشده باشد ولي از نظر قوانين جاري کشور ايران يا کشور محل قرارگيري سرورها خلاف باشد نيز تخلف از شرايط خدمات محسوب مي گردد.

 -1کلیه پیامک ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی - بهداشتی ، انواع داروهای گیاهی، چاقی و لاغری، ترک اعتیاد و... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامکهای حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور ممنوع می باشد. در صورتی که متن پیامک نام پزشک و آدرس ایشان باشد باید قبل از ارسال پروانه مطب ارائه گردد

 -2ارسال پیامکهایی در خصوص فروش شماره های ایرانسل ،همراه اول و سایر اپراتور بدون مجوز ممنوع می باشد.

 -3ارسال پیامکهایی در خصوص ارائه تسهیلات و وام های بانکی ، خرید و فروش فیش حج ، تورهای داخلی و خارجی بدون مجوز ممنوع می باشد.

 -4ارائه تسهیلات و وام های بانکی ، خرید و فروش فیش حج ، تورهای داخلی و خارجی بدون مجوز ممنوع می باشد.

 -5کلیه پیامک ها با محتوای غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها ( همراه اول و ایرانسل و را یتل )

 -6ارسال پیامکهایی در خصوص فروش زمین و ملک ،بدون مجوز کسب ممنوع می باشد.

 -7همچنین ارسال پیام هایی با محتوای زیر اکیدا ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت مشمول جرائم مالی،قطع ارتباط و در نهایت فسخ قرارداد خواهد گردید

-8

a) محتواهای مربوط به کالاها و خدمات ممنوعه , غیرقانونی و غیر مجاز

b) محتواهای غیر اخلاقی و غیر مجاز با محتوای جنسی

c) محتواهای مربوط به مبارزات انتخاباتی بر علیه یک یا چند کاندیدا

d) محتواهای مربوط به جعل اخبار و ارسال اطلاعات غلط

e) محتوا مربوطه نمی بایست خلاف و مغایر با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی و سایر قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد.

f) محتوای مربوطه نمی بایست باعث تشویش اذهان عمومی و اخلاق حسنه شود.

 -9مسئولیت تمامی پیامک‌های ارسال شده توسط سامانۀ پیام کوتاه دیمارکت بر عهدۀ شخص فرستنده بوده و دیمارکت هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای پیامک ارسالی ندارد.

 -10طبق اعلام اپراتور پیامک های بیش از سه بخش دارای ریزش زیادی بوده و مسئولیت ارسال نیز با شخص ارسال کننده می باشد

شرايط و قوانين مالي

بعد از ثبت سفارش و فعال سازی پنل درصورت پرداخت هزینه ی پنل تحت هیچ شرایطی مبلغ مذکورعودت داده نمی شود ، خریدار موظف است قبل از ثبت سفارش از طریق دموی سامانه و راهنمایی تیم پشتیبانی از خرید خود اطمینان حاصل نماید 
- درصورت شارژ سامانه تنها در حالتی مبلغ واریزی عودت داده می شود که درخواست برای بازپرداخت از 24 ساعت بعد از پرداخت تجاوز نکرده باشد و اعتبار اصلی به اعتبار پیامکی منتقل نشده باشد درغیر این صورت از بازگشت هرگونه وجه معذوریم

پشتیبانی :

 - روش ارتباطي مستند شرکت با خريدار، آدرس ايميل خريدار و پاسخ به تيکت هاي پرتال پشتيباني می باشد
 -
روش ارتباطي مستند خريدار با شرکت، ثبت تيکت در پرتال پشتيباني و يا ارسال نامه و دريافت رسيد کتبي از شرکت خواهد بود
 -
استفاده ازايميل توسط خريدار براي تسهيل انجام کار مقدور بوده و خریدار میتوانید علاوه بر پرتال پشتیبانی از طریق آدرس ایمیل support@dmarket.ir درخواست های خود را عنوان نمایند 
 - ساعات پاسخگویی تلفنی همه روزه از ساعت 8:30 الی 18 میباشد. ولی همواره در کلیه ساعات از طریق تیکت ها و درخواست به ایمیل مذکور همواره پشتیبان شما خواهیم بود 
 - کلیه پیام های تبلیغاتی برای ارسال انبوه در ساعت اداری یعنی 8:30 الی 18 تایید می گردد

شرایط عمومی

 - ثبت نام تنها در ساعات اداری انجام میگیرد 
 - مدت زمان تحویل پنل بعد از تکمیل فرم ثبت نام و دریافت پیامک تایید ثبت نام از 15 دقیقه الی 2 ساعت میباشد ، درصورتی که بیش از این مدت گذشته و مشخصات ورود به پنل را از طریق پیامک و ایمیل دریافت نکرده اید درخواست پیگیری خود را به ایمیل support@dmarket.ir ارسال نمایید 
 - ارائه تصویر کارت ملی،قبض تلفن ثابت ویاهمراه جهت دریافت سامانه ضروری می باشد
 - قبل ازارسال انبوه یک پیامک تست به خط همراه اول و ایرانسل ارسال نمایید.