پست الکترونیکی مستقیم ، موضوع داغ رسانه های جدید است
18 اردیبهشت ماه 1395

به عنوان شخصی که زمان بیشتری را در محیط آنلاین می‌گذرانند ، متوجه شدیم که چیزی به صندوق پستی ما اضافه شده که به واسطه‌ی آن ، صندوق ورودی کمتر شلوغ به نظر می‌رسد . که این بدان معنی است که ما باید توجه خودمان را برای دیدن آنچه که هر روز در ایمیل به نمایش گذاشته می‌شود و هر روز به شیوه ای به‌روزرسانی می‌شود، بیشتر کنیم .

این به این معنی نیست که شما این کار را به خوبی انجام نداده‌اید . افراد بسیاری هستند که میل باکس خود را مرتب می‌کنند و معمولاً ایمیل‌های غیر ضروری خود را به سبد زباله هدایت می‌کنند ، این کار ظرف مدت چند نانوثانیه انجام می‌گیرد بنابراین اگر شما در انتخاب آن‌ها دقت نکرده باشید ممکن است برخی از ایمیل‌های مهم خود را از دست دهید .

و اگر شما به عنوان یک بازاریاب ، هر از گاهی ایمیل‌هایی را به افراد مختلف یا مشتریانتان می فرستید از این موضوع نگران هستید که مبادا ایمیل شما ، باز نکرده رها شود و یا با یک اشتباه کوچک از صندوق مشتریان شما پاک شود ، حتما این پست را مطالعه بفرمایید .

برای مقابله با این اتفاق ، در اینجا روش های مورد علاقه ی ما ارائه شده که دست کم مشتریان گروه بازاریابی ما را از دریافت نتایج قابل توجه مطمئن ساخته است :
اندازه های غیرعادی ایمیل همیشه جلب توجه می کند و یا می توانید از یک پاکت شفاف با یک تکه های رنگی روشن و افکت های مختلف استفاده کنید . بیشتر به بافت فکر کنید – شاید پاکت جالب و متفاوت به نظر برسد . نکته اینجاست که در این حالت ، قطعه یا ایمیل شما قبل از بازکردن مورد توجه قرار می گیرد .
آیا می خواهید ایمیلتان را با اطمینان باز کنید؟ راه های مختلفی برای این اطمینان وجود. سعی کنید ایمیل های خود را برجسته کنید مسلما هیچ کس نمی‌خواهد به طور تصادفی چیز با ارزشی را دور بیندازد .– هیچ مدیر و یا منشی‌ای قصد ندارد که بسته‌ی خطاب داده شده به رئیس خود را باز کند .
تمرکز از زمان کار به زمان بودن در منزل منتقل شده است . مطالعات نشان می‌دهد که زمان پایان هفته برای تحویل موثر تر است . این موضوع درتست ها و مطالعات کاملاً ثابت شده که اکثر مردم در آخر هفته به سراغ ایمیل خود می‌روند و ورودی‌های خود را چک می‌کنند . و مطمئناً ارسال ایمیل در آخر هفته شما را در گزینه های بالاتر میل باکس افراد قرار می‌دهد .