راهکارهای فروش بیشتر
14 دی ماه 1394

روشهای جذب مشتری برای فروش بیشتر

اگر می خواهید فروش، بیشتر شود ، باید همواره بدنبال راه هایی جدید برای بازاریابی و فروش اینترنتی باشید. بعضی از این روشها در دراز مدت باعث فروش بیشتر اینترنتی می شوند.
در اینجا به روش هایی می پردازیم که باعث افزایش سریع فروش اینترنتی می شوند.
اگر کسب و کاری را شروع کرده اید و مشتریانی دارید ، بنابرین فروش شما قابل افزایش است. نکته مهم آن است که از روشهای مناسب برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده کنید. بعضی از این روش ها بلافاصله فروش را افزایش میدهند.
چگونه می توان از رقیبان خود در فروش اینترنتی بی نهایت جلو افتاد ؟

چگونه فروش بیشتری داشته باشم ؟
چگونه یک فروش اینترنتی فوق العاده در بازار رقابتی داشته باشیم؟
آیا میدانید معجزه فروش اینترنتی فوق العاده در چیست؟
میدانم که شما هم دوست دارید در فروش محصولاتتان یه انقلابی ایجاد کنید، ما تا جایی که ممکن است شما را به هدفتان نزدیک میکنیم.
یک سوال :
تاکنون چند بار تحت تأثیر یک داستان یا رمان قرار گرفته اید؟
از میان داستان ها و یا رمان هایی که خوانده اید کدامیک برایتان جذاب بود؟
به نظر شما چرا بعضی فیلم‌های سینمایی اینقدر فروش میکنند ؟
چه چیزی میتواند در فروش فیلم ها و تئاترها تأثیر داشته باشد؟
چرا مردم چی توز موتوری را از محصولات مزمز بیشتر دوست دارند؟
چرا بستنی میهن محبوب‌ترین بستنی در بین مردم است ؟

ما میخواهیم برای تمام کسب و کار‌های اینترنتی شما مشتری جذب کنیم تا بتوانید از فروش بیشتر خود لذت ببرید.
ما راضی به این نیستیم که شما چوب حراج به اجناس قیمتی خود بزنید ، هرکاری یه فوت کوزه‌گری داره .
پس با ما همراه شوید تا فروش بیشتری از محصولات و کسب و کار اینترنتی خود مشاهد کنید.

چگونه برای کسب و کار اینترنتی مشتری جلب کنیم؟

یک راه بسیار موثر در جلب توجه مشتریان احتمالی و درگیر کردن فکر آنان با محصول و یا خدمات شما تصویر سازی ذهنی و القای یک تصویر جذاب به مخاطبان است.
هیچ چیز نمیتواند کسالت‌بارتر و غمگین‌تر از خواندن یه مشت اعداد و ارقام و شنیدن فهرست‌وار ویژگی یک محصول باشد . یک بازاریاب حرفه‌ای همیشه سعی بر این دارد که تمام ویژگی ها و آمار و ارقام محصول خود را در لفافه یک داستان بیان کند تا اینکه خیلی رک و بی آلایش سریع به دادن قیمت و اعدادهایی باشد که همیشه مشتری از اعداد و ارقام فرار میکند .
بعضی از مشتریان هستند که اصلاً حوصله عدد و ارقام را ندارند و فقط منتظر حساب و کتاب هستند برای پرداخت .
و بعضی دیگر هستند که قیمت براشون در اول خیلی مهم است ، واینجاست که یک فروشنده واقعی باید بتواند به این مشتری محصول خود را بفروشد، هیچ چیز مثل یک فروش جذاب نمیتواند باشد . هنر این است که مشتری احتمالی را به مشتری دائمی خود تبدیل کنی ، نه اینکه فقط نقش یک ماشین قیمت را در یک فروشگاه داشته باشید همان کاری که بعضی از دستگاه ها برای بارکد اجناس انجام میدهند.
داستان ها به طرز شگفت انگیز میتواند در ذهن و قلب یک خریدار رسوخ کند . داستان میتواند آستانه تحمل یک خریدار بی‌صبر و تحمل را به طرز عجیبی بالا ببرد تا جایی که میگویند در 30 ثانیه اول شما میتوانید نظر خریدار را جذب کنید در غیر این صورت خریدار از مغازه شما بیرون خواهد رفت . در نتیجه اگر بتوانیم با داستان گویی نظر مشتری را جلب کنیم در واقع توانسته ایم آستانه صبر و تحمل را تا 30 دقیقه بالا ببریم تا جایی که مشتری در همان حین در حال تصویرسازی از محصولات فروشگاه میباشد . و این لذت بخش ترین بخش فروش است.

استیو جابز

 شاید بتوان استیو جابز را بارزترین قصه‌گویی تاریخ کسب و کار دانست طوری که چنان در رونمایی آی پد به طوری شگفت انگیزی داستان‌سرایی کرد و تصویری زیبا را در ذهن شنوندگانش ایجاد کرد که توانست همه را به وجد بیاورد .
برای محصولات اینترنتی خود داستان سرایی کنید طوری که شما را از دیگر فروشندگان متمایز کند و چهره به یاد ماندنی‌ای در ذهن مشتری ایجاد کنید از محصولات فروشگاه اتان . یک فروشنده حرفه ای باید بتواند با یک تاکتیک‌های خاصی ذهن خریدار را در راستای محصولاتش قلقلک دهد و حس خیالپردازی مشتری را به جوشش درآورد.
فقط قيمت ندهيد! فقط اعداد و ارقام نياوريد! فقط از آمار و ارقام صحبت نكنيد! فقط نگوييد آنجا هستيد، اين ارتباطي خشك و بي روح است، روح و هيجان بدهيد به كارتان، به مخاطبين‌تان بگوييد، واقعاً اين را بگوييد كه اينجائيد براي اينكه به آنها كمك كنيد.
با دلايلي مثبت و قوی به آنها اين را نشان دهيد. نشان دهيد كه چرا كالا و خدمات شما مي‌تواند به آنها كمك كند، كمك كند تا مشكلاتشان واقعاً برطرف شود براي اين كار بايد حقيقتاً هم به كارتان علاقمند باشيد و بايد حقيقتاً به كالا يا خدماتتان اطمينان داشته باشيد.
آيا به كارتان علاقه داريد؟ آيا به كالا و خدماتي كه ارائه مي‌دهيد آنقدر ايمان و اطمينان داريد؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، پس مي‌توانيد خيلي راحت اين احساس اطمينان قلبي خودتان را به مشتريانتان انتقال دهيد .
این را بدانید که شما هرگز شانسی دومی برای ایجاد اثر گذاری، نخواهید داشت، پس فرصت را در فروشندگی باید به قیمت طلا فروخت ، چرا که تا 30 ثانیه اول باید رأی مشتری را برای محصول خود عوض کنید . باید طوری عمل کرد که تمام آنچه که مشتری در اولین بار از محصول شما برای ذهن خودش میسازد بسیار جذاب و ماندگار باشد . در غیر این صورت اگر این تصویر ناقص و یا اشتباه باشد، به شدت در اولین نقدهایی که از آن محصول در جراید و رسانه ها منتشر می شود، تاثیر منفی خواهد داشت و تغییر و اصلاح آن تصویر نادرست، بسیار دشوار، زمانبر و هزینه بر خواهد بود.